dálkové ovládání rozsáhlého traťového úseku Chodov (mimo) - Karlovy Vary -
Klášterec nad Ohří - Kadaň-Prunéřov (mimo)
9 řízených dopraven, hlavní dvojkolejná trať a 3 odbočné tratě (jedna s provozem dle D3)
po dokončení elektrifikace, s níž byla v rámci předelektrizačních úprav spojena
i dálková kabelizace a úprava zabezpečovacích zařízení, došlo ke změně dosud
levostranného provozu na pravostranný
(pouze z důvodu větší zábavnosti simulace byl ponechán levostranný provoz pro úsek
Karlovy Vary - Chodov; ve skutečnosti zůstal jedinou enklávou celé podkrušnohorské
magistrály s levostranným provozem úsek Nové Sedlo u Lokte - Sokolov)
o elektrizaci a souvisejících úpravách, které proběhly v období 2003 - 2006, se lze více
dočíst v článku autorů Richarda Lužného a Michala Mečla "Elektrizace trati Kadaň - Karlovy
Vary" na http://spz.logout.cz/infra/kavka.html
obsluhu zabezpečovacích zařízení a řízení provozu zajišťují 2 dispečeři z dopravní kanceláře
ve stanici Karlovy Vary (hlavní výpravčí - obsluha Karlových Varů, Dalovic, řízení D3 do Merklína
a styk s odbočnými tratěmi; traťový výpravčí - obsluha ostatních úseků hlavní tratě; ve stanici
Karlovy Vary je ve směně rovněž výpravčí vnější služby)
grafikon 2006-07 po 2. změně
s ohledem na jednostranná nástupiště je ve všech dopravnách třeba předejít ohrožení
cestujících při nástupu do zastavujících vlaků vlaky projíždějícími
víceúrovňové texty
ideálně na 2 monitory (nacentrováno pro rozlišeni 1152 x 864 při velikosti políčka x=8)
orientační plánek oblasti
vstupy do oblasti
Ch1, Ch2 - Chodov (směr Nové Sedlo u Lokte, Sokolov, Cheb)
Ka1, Ka2 - Kadaň-Prunéřov (směr Chomutov, Most, Ústí n.L.)
SR - Stará Role (směr Nejdek, Potůčky, Johanngeorgenstadt)
KD - Karlovy Vary dolní nádraží (směr Bečov n.T., Mariánské Lázně)
Me - Merklín (směr Sadov, Merklín)
stanice a zastávky
v oblasti zásobníku povelů 02:
Dv - odbočka Karlovy Vary-Dvory
KV - stanice Karlovy Vary
Da - stanice Dalovice
Sa - dopravna D3 Sadov
v oblasti zásobníku povelů 03:
Ha - stanice Hájek
Os - stanice Ostrov nad Ohří
Vo - stanice Vojkovice nad Ohří
v oblasti zásobníku povelů 04:
St - stanice Stráž nad Ohří (nástupiště pouze u 2. a 4.SK)
zBo - zastávka Boč
Pe - stanice Perštejn
zKo - zastávka Kotvina
Kl - stanice Klášterec nad Ohří
potřeba přípřežní (resp. postrkové) služby u nákladních vlaků je vždy zaznamenána
v informačním poli vlaku (F1);
(přípřeže jsou preferovány před postrky z důvodu vysoké prašnosti provázející jízdu
převládající zátěže - ucelených souprav uhelných vlaků):
přípřeže ve směru Chodov -> Kadaň:
v úseku (Sokolov) - Chodov - Hájek (obvykle ř.230)
v úseku Perštejn - Kadaň (obvykle ř.363)
přípřeže ve směru Kadaň -> Chodov:
v úseku Vojkovice nad Ohří - Hájek (obvykle ř.230)
v úseku Karlovy Vary - Chodov - (Nové Sedlo), (obvykle ř.230)
předávka rozehraných situací - ke stažení
[den v týdnu (xxxxxxx) _ datum (dd.mm.rrrr) _ čas simulace (hh:mm)]
soubor z archívu po rozbalení umístěte do složky s oblastí
[ .../Staničář/Stanice/kv_1-00/ ]
a při spouštění Staničáře jej vyberte ve Startmenu