DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
aktualizováno: 08.11.2020 09:49:12 

 

JOP DOZ Karlovy Vary

  • aktuální verze - kv_1-00.zip (148 KB)
  • dálkové ovládání rozsáhlého traťového úseku Chodov (mimo) - Karlovy Vary -
    Klášterec nad Ohří - Kadaň-Prunéřov (mimo)
  • 9 řízených dopraven, hlavní dvojkolejná trať a 3 odbočné tratě (jedna s provozem dle D3)
  • po dokončení elektrifikace, s níž byla v rámci předelektrizačních úprav spojena
    i dálková kabelizace a úprava zabezpečovacích zařízení, došlo ke změně dosud
    levostranného provozu na pravostranný
    (pouze z důvodu větší zábavnosti simulace byl ponechán levostranný provoz pro úsek
    Karlovy Vary - Chodov; ve skutečnosti zůstal jedinou enklávou celé podkrušnohorské
    magistrály s levostranným provozem úsek Nové Sedlo u Lokte - Sokolov)
  • o elektrizaci a souvisejících úpravách, které proběhly v období 2003 - 2006, se lze více
    dočíst v článku autorů Richarda Lužného a Michala Mečla "Elektrizace trati Kadaň - Karlovy
    Vary"  na http://spz.logout.cz/infra/kavka.html
  • obsluhu zabezpečovacích zařízení a řízení provozu zajišťují 2 dispečeři z dopravní kanceláře
    ve stanici Karlovy Vary (hlavní výpravčí - obsluha Karlových Varů, Dalovic, řízení D3 do Merklína
    a styk s odbočnými tratěmi; traťový výpravčí - obsluha ostatních úseků hlavní tratě; ve stanici
    Karlovy Vary je ve směně rovněž výpravčí vnější služby)
     
  • grafikon 2006-07 po 2. změně
  • s ohledem na jednostranná nástupiště je ve všech dopravnách třeba předejít ohrožení
    cestujících při nástupu do zastavujících vlaků  vlaky projíždějícími
  • víceúrovňové texty
  • ideálně na 2 monitory (nacentrováno pro rozlišeni 1152 x 864 při velikosti políčka x=8) 

  

  • orientační plánek oblasti

   

  • vstupy do oblasti
    • Ch1, Ch2 - Chodov (směr Nové Sedlo u Lokte, Sokolov, Cheb)
    • Ka1, Ka2 - Kadaň-Prunéřov (směr Chomutov, Most, Ústí n.L.)
    • SR - Stará Role (směr Nejdek, Potůčky, Johanngeorgenstadt)
    • KD - Karlovy Vary dolní nádraží (směr Bečov n.T., Mariánské Lázně)
    • Me - Merklín (směr Sadov, Merklín)
        
  • stanice a zastávky
    • v oblasti zásobníku povelů 02:
      • Dv - odbočka Karlovy Vary-Dvory
      • KV - stanice Karlovy Vary
      • Da - stanice Dalovice
      • Sa - dopravna D3 Sadov
    • v oblasti zásobníku povelů 03:
      • Ha - stanice Hájek
      • Os - stanice Ostrov nad Ohří
      • Vo - stanice Vojkovice nad Ohří
    • v oblasti zásobníku povelů 04:
      • St - stanice Stráž nad Ohří (nástupiště pouze u 2. a 4.SK)
      • zBo - zastávka Boč
      • Pe - stanice Perštejn
      • zKo - zastávka Kotvina
      • Kl - stanice Klášterec nad Ohří
         
  • potřeba přípřežní (resp. postrkové) služby u nákladních vlaků je vždy zaznamenána
    v informačním poli vlaku (F1);
    (přípřeže jsou preferovány před postrky z důvodu vysoké prašnosti provázející jízdu
    převládající zátěže - ucelených souprav uhelných vlaků):
    • přípřeže ve směru Chodov -> Kadaň:
      • v úseku (Sokolov) - Chodov - Hájek (obvykle ř.230)
      • v úseku Perštejn - Kadaň (obvykle ř.363)
    • přípřeže ve směru Kadaň -> Chodov:
      • v úseku Vojkovice nad Ohří - Hájek (obvykle ř.230)
      • v úseku Karlovy Vary - Chodov - (Nové Sedlo), (obvykle ř.230)
          
  • předávka rozehraných situací - ke stažení

    • [den v týdnu (xxxxxxx) _ datum (dd.mm.rrrr) _ čas simulace (hh:mm)]
      soubor z archívu po rozbalení umístěte do složky s oblastí
      [ .../Staničář/Stanice/kv_1-00/ ]
      a při spouštění Staničáře jej vyberte ve Startmenu